19 September 2009



Kan inte krama dig mer…
Kan inte höra din röst mer…
Kan inte se ditt leende mer…
Kan inte höra ditt skratt mer…
Kan inte se ditt ansikte mer…
Kan inte se dina ögon mer...


Men du kommer för evigt finnas i mitt hjärta och jag kommer alltid att minnas dej…
Du kommer alltid att finnas i mina tankar…
Den bästa mamman i världen det var du…
Du lärde mig att man skull kämpa när allt var som svårast, man ska aldrig ge upp…
Du ska veta att jag lärde mig mycket från dig mamma…
Men hade gärna velat lära mig mycket mer om jag hade fått någon chans…
Tänker på dig varje dag och önskar att du hade kunnat komma tillbaka…



 Om du dör mamma då ska jag ta livet av mig...
 Om du dör mamma då kommer jag leva mitt liv för dig <3
 För det vet jag att du hade velat att jag skulle ha gjort...
 Jag älskar dig mamma och det kommer jag aldrig att sluta göra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0