*13 September 2009*

Ibland känns livet så meningslöst....=/
Varför får dom som vill leva livet fullt ut inte få göra det?
Nej, dom ska ist tas bort från oss som älskar dom allra mest....=`(
Orättvist, så jävla orättvist....



Mamma <3
Mamma du kommer alltid att vara världens bästa oavsett vad <3
Du hade det svårt men satte ändå mig framför dig <3
Mamma kom hem...
Vi behöver ju dig här...
Du var allas solstråle, vi saknar ju dig<3
Räcker inte det? =`/
Jag vet att det inte kommer att hända men varför just du?
Livet är så fucking orättvist så det finns inte...
Du Lämnade ditt leende kvar..
Jag försöker se upp till himelen nu
men ja kan inte se dig något mer...<3
Ingen kan någonsin ta din plats i mitt liv...
Mina tårar faller än<3
Min saknad till dig är så stark....<3
Så mycket tid du hade kvar men nu är det över =`(
Jag ÄLSKAR dig mamma, det kommer jag alltid att göra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0