Stöd Cancer Fonden

_-<3_-_-_-<3_-_-_<3-_-_-_<3-_-_-_<3-_-_-_<3-_

Min mormor dog 2002

Hon dog i cancer (bröstcancer bla).

Min mamma dog 2008

Hon dog i cancer (bröstcancer bla).

Då var jag var 17 år och min mamma bara 45år.

Och när hon fick reda på att hon cancer så var

jag bara 13år och mamma var 42.

Det kunde lika gärna ha varit din mamma,

din syster, din kusin, din moster, din faster,

din vän, din mormor, din farmor eller någon annan

som står dej nära som kunde ha dött.

Men jag vill inte att du ska uppleva samma sak.

Det jag har upplevt är som en mardröm som har blivit sann.

Så därför tycker jag att du ska köpa ett Rosa Band och bära det stolt.

Eller gå in på:

www.cancerfonden.se

Vi tänker besegra cancern - vill du vara med?



_-<3_-_-_-<3_-_-_<3-_-_-_<3-_-_-_<3-_-_-_<3-_


Kommentarer
Postat av: Maya

Min mamma dog för 9 år sedan av skelett, lung, och struplocks -cancer... och det vill jag inte att någon ska få uppleva :(

Jag hjälper dig begrava skiten en gång för alla!

2009-11-30 @ 00:11:55
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Petroneeella

Tack, vi ska bli av med den, på ett eller annat sätt. Om folk bryr sig och ger forskarna mer pengar så att dom kan få en möjlighet att försöka, så att cancern utrotas....

2009-12-01 @ 20:59:11
URL: http://petroneeella.blogg.se/
Postat av: anit

Jag vet att ni/du klarar av det här!

Go Girl!! I know you can do this!!

Love all!

Jag känner för er alla!

2010-03-07 @ 19:53:11
Postat av: Petroneeella

Thanks!

2010-03-16 @ 17:35:16
URL: http://petroneeella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0