♥ 22-April-2010 ♥

Mamma
~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~



♥ Himlens underbaraste ängel det är du mamma ♥

 Mamma jag saknar dig när jag går och lägger mig, när jag vaknar.
Mamma jag saknar dig och det kommer jag aldrig sluta att göra.♥

Och oavsett vad så kommer du vara min bästa mamma, det bästa som man någonsin kan föreställa sig. Önskar att alla kunde ha en sån mamma som du var. För du brydde dig om alla andra, du fanns där för alla och det är vi tacksamma för, vi älskar dig mamma ♥
Jag börjar förstå det nu du inte kommer att komma tillbaka, men jag vill inte inse.
Jag längtar efter den dagen då jag kommer att får träffa dig igen,
för det kommer vi att göra, på andra sidan eller hur? ♥ 
Hoppas att du väntar där på oss, så vi får se ditt leende igen,
ditt skratt som man inte kunde undgå så man skrattade alltid med.♥

Mamma jag skulle göra vad som helst bara du kom tillbaka och då menar jag verkligen allt. ♥
Mamma du är en person som många älskar och saknar, snälla kom hem igen.
Varje dag varje timme varje minut tänker jag på dig mamma. Jag känner mig aldrig ensam för jag vet att du finns någonstans och vakar, men vill ha dig nära mig på samma sätt som förut.
Jag önskar så att du ska komma tillbaka,
så att allt kan bli som vanligt, känns som om jag lever i vakuum…♥

 
♥ Min älskade mamma ♥
Som alltid fanns där
Som alltid tänkte på oss
Som alltid älskade oss oavsett
Idag finns du inte längre kvar hos oss
Du bor i himlen nu, i himlen där du inte har ont.
Du kommer alltid att finnas i våra tankar och i vårt minne
Mamma du kommer självkart att finnas i våra hjärtan, för evigt.

Puss och Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0