Var du tvungen att resa så långt? :`(

Ibland känns allting så konstigt, speciellt att jag inte har någon Mamma. Fast det har jag, bara det att min Mamma inte kan göra sådana saker som hon kunde förut t.ex. skicka ett sms, ”hej maten är snart klar kram Mamma”, ringa och säga godnatt när jag inte sov hemma, önska mig lycka till innan vi skulle spela golf. Min Mamma bor i himlen och hon finns för mig ändå, det vet jag, jag var ju hennes ”lilla flicka”. Jag behöver inte berätta vad som händer i mitt liv, hon ser det endå, det är jag säker på att hon gör. Hon vet när jag är ledsen och då känner jag hennes närvaro extra mycket. Hon kommer till mig när hon vet att jag behöver henne som mest...
Men jag kommer alltid att älska dej, mamma. Oavsett vad <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0