<3

Mamma
<3
Kan fortfarande inte fatta, jag vill inte fatta, jag vill inte ens tänka på när den dagen kommer, då jag verkligen inser att du inte kommer att komma tillbaka. Jag vill inte, vill verkligen inte inse.  Jag sätter på mig en mask som visar att jag e glad och att allt är bra, men jag känner att den börjar bli tunnare och tunnare, snälla kom tillbaka mamma, snälla jag ber dig, du var ju mitt liv. Jag använder den masken för att jag inte vill att andra ska må dåligt bara för att jag gör det. Varför ska dom må dåligt på grund av mej? Känns som jag inte orkar så mkt mer nu, jag är jätte trött. Jag gör vad som helst för att få dig tillbaka, jag menar verkligen ALLT…
<3

                          http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=104666906231152&ref=mf

Kommentarer
Postat av: milla

min älskade syster...jag ser o vet precis hur du känner me masken jag är lika dan och har varit det sen mamma gick bort....det är inte många som sett mig bryta ihop här uppe...!mga tror att bara för att vi visste att mamma var sjuk så var vi beredda på det som skulle ske men ack så fel dom hade... hur FAN går det att förberadda sig på att se sin mamma förvandlas till ngt man helst inte velat se....el vara med om?????

älskar dig!!!!

ring när du e ledsen ska ej hålla det inom dig...är allt för jobbigt....jag vet...

mga stora kramar milla

2010-03-26 @ 18:31:32
Postat av: Petroneeella

Det går verkligen inte att förberedda sig och vi var inte ett dugg förberedda (ialf inte jag) jag trodde att allt skulle bli bra så att vi kunde åka hem så att allt kunde bli som vanligt, jag insåg aldrig hur illa det var, mamma förvandlades, blev en annan person men hon var endå vår starka och älskade mamma... <3<3 Älskar dig oxå syster, du betyder massor för mig <3<3 många kramar Ella

2010-03-26 @ 19:57:42
URL: http://petroneeella.blogg.se/
Postat av: Hampus

Det är svårt att förlora någon man tycker om. Mia var en fantastisk människa och det är jag verkligen inte ensam att tycka. Hoppas att hon finns där uppe bland Själarnas Himmel. Precis så kommer min nästa bok heta.

Vila i frid Mia!



Hampus

2010-05-21 @ 16:12:23
URL: http://djavulenshus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0