Älskade Mamma♥



Mamma! ♥
Jag vill veta vad du tänker på och veta hur din dag ser ut där uppe i himlen...

Jag vill bara att alla sorger ska få  ett slut och att vi kunde börja om...
Jag älskar och jag saknar dig mamma...
Men jag har förstått nu att det är inte tillräckligt för att jag ska få dig tillbaka...
Men det är så svårt att acceptera...
Du var ju min mamma som jag levde 24 timmar om dygnet!
Livet är så fruktansvärt orättvisst!
Du var min mamma på jorden som ställde upp i alla lägen, du fick mig att vara glad fast jag helst ville dra täcket över huvudet och gråta, du visade mig hur jag skulle vara stark, inte ge upp när det dök upp något hinder utan ta sats och hoppa över det men det är svårt utan dig för nu har jag en älskad och saknad ängla mamma istället...
Och jag vet att du finns där ute någonstans och tittar...
När jag behöver dig extra mycket ( jag behöver dig varje dag) när allt känns
helt fel så vet jag att du är nära mig, känner det
Men en sak som är säker är att tårarna, saknaden, kärleken,
minnena jag har med dig aldrig kommer att försvinna...
För jag älskar dig mamma♥
Puss och Kram ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0