Torsdag 21 juli |||♥||| Alltid älskad, aldrig glömd |||♥|||

♥♥

‎"Allt kommer bli bra, Mamma
Ett steg dag för dag och sen

ska vi ses igen när vi möts i himmelen."

♥♥

Saknar dig massor, saknar dig varje dag men vissa dagar är du extremt saknad.
Jag vill att både du o jag ska kunna glädjas över vad jag har gjort hittills i mitt liv...
Jag vill att du ska vara stolt över din dotter,
och jag vet att du även hade varit de om jag inte hade kommit såhär långt...
Att ta studenten var riktigt roligt, men när vi sprang ut och skulle kolla upp var
våra familjer och släkt stod, då insåg jag att du inte var med.
Jag tänkte på de hela kvällen, jag hade gjort precis vad som helst för att få ha dig på min student...                                                  Fan vad jag saknar dig mamma, livet är inte speciellt rättvist...
Och den som säger att sorgen blir bättre med åren, ljuger...

♥♥

Jag har ett riktigt roligt minne med dig mamma, det var när jag skulle övningköra allra första gången.
Jag kommer ihåg att jag hade tjatat på dig i evigheter (tyckte jag) innan du gav med dig. Vi åkte till idrottsplatsen för att där var det gott om plats att köra rundor, syrran och våra två hundar var med. Jag satte mig i bilen och de första du sa var att bältet skulle vara på. Sen frågade och hoppade du att jag visste var broms,gas o koppling satt och jag svarade, "nej".  Jag tittade  på dig och du på mig och sen började vi skratta... :`) Men själv tyckte jag att de gick hyfsat bra för att vara första gången ;) Bara lite problem med kopplingen så att vi som satt i bilen åkte fram och tilbaka :`)

♥♥

Men jag  hoppas att du alltid är min bästa mamma, min bästa vän och jag kommer aldrig att äälska någon så mycket som jag älskar dig. Du är ljuset i mitt liv och du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta.
Puss och kram älskade mamma!
"Allt kommer bli bra, Mamma                                                                                                   Ett steg dag för dag och sen                                                                                                       ska vi ses igen när vi möts i himmelen."
Saknar dig massor, saknar dig varje dag men vissa dagar är du extremt saknad. Jag vill att både du o jag ska kunna glädjas över vad jag har gjort hittills i mitt liv...                                              Jag vill att du ska vara stolt över din dotter, och jag vet att du även hade varit de om jag inte hade kommit såhär långt...                                                                                                        Att ta studenten var riktigt roligt, men när vi sprang ut och skulle kolla upp var våra familjer och släkt stod, då insåg jag att du inte var med.                                                                                Jag tänkte på de hela kvällen, jag hade gjort precis vad som helst för att få ha dig på min student...                                                                                                                                   Fan vad jag saknar dig mamma, livet är inte speciellt rättvist...                                                 Och den som säger att sorgen blir bättre med åren, ljuger...
Jag har ett riktigt roligt minne med dig mamma, det var när jag skulle övningköra allra första gången. Jag kommer ihåg att jag hade tjatat på dig i evigheter (tyckte jag) innan du gav med dig. Vi åkte till idrottsplatsen för att där var det gott om plats att köra rundor, syrran och våra två hundar var med. Jag satte mig i bilen och de första du sa var att bältet skulle vara på. Sen frågade och hoppade du att jag visste var broms,gas o koppling satt och jag svarade, "nej".  Jag tittade  på dig och du på mig och sen började vi skratta... :`) Men själv tyckte jag att de gick hyfsat bra för att vara första gången ;) Bara lite problem med kopplingen så att vi som satt i bilen åkte fram och tilbaka :`)
Men jag  hoppas att du alltid är min bästa mamma, min bästa vän och jag kommer aldrig att äälska någon så mycket som jag älskar dig. Du är ljuset i mitt liv och du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta.
Puss och kram älskade mamma!

♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0